Tuesday, October 4, 2011

IT IS ONLY YOU & ME




kenapa cinta kita
selalu saja diduga
bagai ada tak merestu
kita berdua bersatu

atau mungkin kau dan aku
ditakdir untuk berpisah
walaupun melawan arus
kita berdua bersatu

seringkaliku mendengar
patah tumbuh hilang berganti
tetapiku tidak mahu
cinta selain darimu

jika denganmu salah
kutak mahu yang benar
jika denganmu rebah biarlah kutercalar
walau dilanda badai
kusanggup kerna ku mampu
kita berdua bersatu

jika denganmu kabur
kutak mahu yang jelas
jika denganmu hanyut
biarlah aku lemas
walau dilanda ribut
kusanggup kerna kumampu
kita berdua bersatu

life

semua berubah dalam sekelip mata...,emm
tawa hilang macam tu je....,
senyum lenyap dalam air mata...,
tak ada lagi dah suka bahagia...,
yang tinggal duka dalam jiwa...,
semangat pun macam segan2 je nak datang...,emm
cuba jugak cari sisa kekuatan dulu...,
entah kat mana tercicir...,
lakonan yang terbaik kini menjadi pemisah antara hari ini dan semalam
dialog yang mampu terucap untuk kebaikan semua...,emmm

miss my old life DAMN MUCH....


terasa jauh sangat dengan semua orang yang tersayang..
walau pun semua ada depan mata..
makin dekat jaraknya, makin terasa jauhnya..

"papa & mama : adik saaaaayang mama & papa banyak2.."

"abang & bb : i`ll try my best to make everybody happy..."

"dear : i'll miss you more than you know, and it is only you and me..^^luv"